människor personal fotografier ansikten

Bemanningsenheten

Bemanningsenheten ansvarar för anskaffning av korttidsvikarier inom de kommunala verksamheterna. Verksamheterna vänder sig till bemanningsenheten när man är i behov av en vikarie.

Vi söker personal till de olika verksamheterna. Våra områden innefattar äldrevård, hemtjänst, trygghetsboende, arbete med personer med LSS–insatser,  kommunpsykiatri, även inom barnomsorg och skolverksamhet. Vi vill gärna att du har utbildning alternativt har påbörjat en utbildning inom ex vård och omsorg, barnskötarutbildning etc.

Du ska ha möjlighet att vikariera med kort varsel. Körkort är meriterande och kan vara ett krav i vissa enheter.

Vi vill att du som ska arbeta hos oss:

  • har erfarenhet från arbete med människor i olika åldrar
  • är flexibel, ansvarsfull och kan ta egna initiativ
  • har lätt att anpassa dig till nya situationer
  • har lätt att samarbeta med andra
  • uttrycker sig väl i tal och skrift i svenska språket

Den som erbjuds anställning är skyldig att uppvisa utdrag från polisens belastningsregister innan anställningen kan påbörjas. Länk finns under fliken: LÄS MER/Polisen.se. Beställ ditt utdrag från Belastningsregistret redan när du skickar in din ansökan om arbete.

Vi vill även att ni lämnar aktuella referenser, telefonnummer och maiadress.

Alla ansökningar om arbete sker via länken under LÄS MER/Offentliga jobb. Ansökningar som kommer via mail till Bemanningsenheten behandlas ej.

KONTAKT

Öppettider
Vardagar kl. 06.45-15.00

E-post
bemanningsenheten@vadstena.se

Besöksadress

Vadstena kommunhus
Klosterledsgatan 35
592 80 Vadstena

Telefon
Charlotte Träff, enhetschef
Telefon: 0143-150 31

Anneli Tibblin, bemanningsplanerare
Telefon: 0143-151 36

Carina Davidsson, bemanningsplanerare
Telefon: 0143-152 92